Arkadaslar motor almayı dusunuyorum ilgim racing tiplere oldugu icin biraz arastırdım Honda CBR 125 R de karar kıldım..600cc ve 1000 cc leri kullanmak icin daha erken oldugunu dusunuyor 125 de biraz daha tecrübe kılmak istiyorum... CBR 125 hakkında veya baska modeller hakkında bilgi verirseniz...