Merhabalar .
Ben Cihan Bursada Oturuyorum Ve yeni Cross aldım Ama Gezintiler tek başına Zevk vermiyor Kendime Dost arkadaş arıyorum var mıdır bana Dostluk edicek :silent:
Ederiz kardeşim diyenler varsa
Msn adresini vea Cep Telefonunu bırakabilir ordan ulaşabilirim .
[email protected]...