ben aranıza yeni katıldım ama uzun süredir sayfayı takip ediyorum.ben 2003 model 18 bin km de honda beat satın aldım ve serviste periyodik bakımını yaptırdım.ancak motorum sabahları garajda olmasına ragmen çalışması 7-8 marş sonra veya daha fazla sonra çalışabiliyor.marş güçlü bir şekilde...