İzmir Karşıyaka'da ikamet etmekteyim.
Yaşım 17.Öğrenciyim.Lise son sınıftayım.Üniversiteye hazırlanıyorum.
Ehliyetimi almadan 3 ay önce motosikletimi aldım.Biliyordum yanlış olduğunu ama yaptık bir hata.
Şuan ehliyetim var.Kaskım eldivenim montum var.
Tek sizin kızacağınız nokta motosikletimde...