97 zx6r ım var.
baya bi hararet yapıyordu. bende içindeki 3lt suyu boşaltıp yerine 3 lt antifriz koydum. ama bu arada suyu boşaltırken içinde yağ olduğunu fark ettim. şimdi 1 ay içinde siparişini verdiğim üst kapak contam gelecek ve değiştiricem. hazır sökmüşken bakmam gereken , aklıma gelmeyen...