Acıpayam'dan Salı günü sabah saat 04.30 da yolka çıkıyoruz.Gezi güzergahımız
yola çıkarken..
Dirmil'de mola..
seki yol ayrımı.
Saklıkent..
Kalkan
Demre'de ben
Elmalıya çıkarken baya zorlandık..
Özkan..
ve gezimiz perşembe 23.00 da sonlandı sonunda evdeyiz....