Arama sonuçlarınız

  1. Jarlaxle

    yeni tenere boy problemi(yardim lutfen)

    herkese slm, butcem bmw ya da ktm enduro elvermiyor. yeni tenere almayi dusunuyorum fakat ben biraz boy fukarasi bi insanim. yani tenrenin normal halini kontrol etmem ve bu motoru sehir icinde rahat kullanmam mumkun degil ve 1200 gibi bir sele ayari mecut degil. yamaha'daki ustalardan biri...
  2. Jarlaxle

    Kararsiza Enduro yardimi!

    Herkese slm, yaklasik 16 senedir cesitli motorlar kullandim. racing yasim artik yavastan gectigi icin 2 sene kadar once enduro meraki basladi. ancak hemen enduroya gecmek zor oldugu icin bir xt 660x aldim. kullandigim en eglenceli motorlardan diyebilirim. fakat gecen yaz evlendim. hanimla...

Yeni mesajlar

Üst