Herkese slm,
yaklasik 16 senedir cesitli motorlar kullandim. racing yasim artik yavastan gectigi icin 2 sene kadar once enduro meraki basladi. ancak hemen enduroya gecmek zor oldugu icin bir xt 660x aldim. kullandigim en eglenceli motorlardan diyebilirim.
fakat gecen yaz evlendim. hanimla...