Merhaba arkadaşlar,
2000 model Vespa et4 150 scooter aldım. Rölanti de çalışırken dalgalanma yapıyor ve rölanti ayarı çok yüksek çalışıyordu. karbüratör üzerinden rölanti düşürünce stop ediyordu. Emme manifoldundan hava aldığını fark ettim. Manifoldu söküp güzelce sıvı conta ile tekrar monte...