merhabalar aranıza yeni katıldım.şimdiden sizinle tanıştığım için memnun oldum.diye söze başlayalım.ben 150 lik scootor motor kullanıyordum bi 6-7 ay kullandıktan sonra daha yeni hatta daha binemedim bile diye bilirim bi gt250r aldım.yaz gelsin diye dua ediyorum.gerçi biraz zor .daha önce...