Merhabalar,
Arkadaşlar uzun zamandır formda yazmıyordum. 10 yıldır İstanbul da yaşıyorum ancak bir türlü fırsat bulup ta Edirne tarafına çıkamamıştım. İş gereği tekrar Antalya dönüşü hazırlıklarına başladığımız bu dönemde eşimle birlikte akşam otururken dedik sabah gidelim mi:)
Aldık küçük...