Öncelikle merhaba herkeze.Bu motosiklet sevdası sonunda banada bulaştı ve iyikide bulaşmış.Henüz bir motorum yok ama para biriktiriyorum inşallah yakında olacak.Fakat motosiklet konusunda bazı şüphelerim var.Etrafımdaki kişiler hep motosikletle ilgili kötü örnekler veriyorlar.Babama soruyorum...