selam arkadaşlar uzun zamandır yaklasık 6-7 yıldır paket servıs işlerinde calıstım. 2005 de mecıdıyekoy den ıstanbul (genel)dagıtımlı kasapta calısmıştım .. sımdı gunde 30 40 kere kask tak cıkar 30-40 bınaya gır çık artık bıktım ..HONDACBF 150 alMAYA KARAR VERDIM çeşitlikurye şirketleri var...