Merhaba,
Başlık ilginç geldi değil mi? Biraz tersden de olsa sabrınıza sığınarak :) ne aradığımı kısaca anlatmak istiyorum. :cherry:
Dalış yapmış olanlar bilirler, dalış iki kişi ile yapılır; çünkü biri diğerinin hayatından sorumludur. Herhangi bir acil durumda, risk altında birbirlerine...