Arkadaşlar kıbrısa yeni yerleştim, burda cok az motor piyasası var. En cok tutanlarsa eski 2 zamanlı modeller; bws runner vs. Ve fiyatlar trye göre baya yüksek. Arabalarda ise durum tersi.
Neyse gelelim benim konuma. Fotoraftaki motora baktım bu gün. 2500 tl yazmıştı, 2200 tl ye anlaştık...