Arkadaşlar hepinize merhaba. Aranıza şimdi katıldım. Motor olayına çok öncelerden hevesliydim ancak tam alıyordumki evlendim. :P Tabi olay ertelendi. Yıllar sonra kor yine alev aldı ve şimdi ehliyet alıyorum ve ardından motoru alacağım. Eşim hala karşı çıkıyor ya :pr: Neyse ne alayım diye...