arkadaslar selam.ben yenı uye oldum ve yenı bı motorsıklet kullacısıyım .2 senedır kullanıyorm.
Tecrübeli olan arkadaşlardan bi isteğim var!!! ben 7 mılyar a kadar bı makıne almak istiyorm kendime ve sizin tavsiyelerinizi duymak istiyorm....
ben uzun zamandır su hyosung 250rr a takıldım kaldım...