Cuma günü Gürme'ye gelmiştim (kırmızı 600F), hatta çıkarken ayağım kaldırıma takıldı da düşüyodum nerdeyse :) Sonra da Cumartesi günü Pamucak'da bazılarınızla tanışmıştık(ATV'den düşme becerisini gösteren bendim :)), bir de sitede kendimi tanıtayım istedim.
İsmim Hasan, 1,5 yıldır İzmir'deyim...