Merhaba arkadaşlar,
Suzuki gn250 motosikletin deposu çürümüş, kaynak olmuyor. göstergeler tamamen gitmiş. şarjda da sorun var. Sorun konjektör sanırım. Daha bazı parçalar falan. Ama parçaların Orijinalini bulmak çok zor, bulunsa da çok pahalı. başka modellerin gn250 ile uyan parçaları var mı...