Teşekkürler hepinize Pirelli alma kararı aldım mitas al ya da stok kalsın diyen abilerimde kendilerince haklı ama parayı zaten biriktirmişim, öbür tarafa da götüremeyeceğimize göre sonradan ah vah etmeye gerek yok. Virajda ya da yağmurda kayar mıyım diye korkacağıma iyisini alalım rahat edeyim...