Bu motosikletten 90 lı yılların başında Tarım Bakanlığı na Japonya dan çok miktarda geldi. O zamanlar bizim çalıştığımız il e 86 tane gelmişti, çok güzel motosikletlerdi. Köy yolu, arazi, tarla nereye istersen rahatlıkla giden güzel araçlardı. Herkes bize imrenerek bakardı, hey gidi günler...