Arama sonuçlarınız

  1. I

    Önlem aldım yine de kaçamadım - Kulak Çınlaması

    1744890914 Valla geçmesse alışmaktan başka çarem kalmıyor zaten ama muhabbete bak yani kim derdi rüzgar motor sesinden böyle bir çınlama kalacağı
  2. I

    Önlem aldım yine de kaçamadım - Kulak Çınlaması

    Valla reis benimkinin de geçeceğini düşünüyorum.4 gün oldu herhangi bir azalma yok üstüne arada sırada ağrı da yapıyor.Bence bu çınlama sesi rüzgarın kaskta çıkarmış olduğu ince tiz sesinden kaynaklı yapıyor.Dün doktora gittim,işitme testi yaptılar,herhangi bir işitme kaybı çıkmadı ama çınlama...
  3. I

    Önlem aldım yine de kaçamadım - Kulak Çınlaması

    Valla reis benim bu ses geçmesse ben komple motoru bırakırım gibi geliyor.Çünkü 3 gündür çınlama sesi var kulaklarımda ve hiç geçecek gibi durmuyor.Umarım zamanla hissiyatı azalır.
  4. I

    Önlem aldım yine de kaçamadım - Kulak Çınlaması

    Merhabalarrr.Biliyorum aradan çoook uzun bir zaman sonra bu mesaja yazıyorum lakin merak ettim senin durumunu.Bende şuan aynı sorundan muzdaribim ve aynı sesleri bende duyuyorum.Kaskımın içine giren rüzgar sesinden dolayı 3 gündür çekiyorum bu illeti.Herkes yorumlarda geçmiyo falan demiş ben...

Yeni mesajlar

Üst