Arkadaşlar merhaba, 1 hafta önce sıfır Pulsar ns200 aldım, henüz 300 kmdeyim. Motoru çalıştırınca subap ayarı bozulmuş gibi egzantirik zinciri sesi geliyor, servise götürdüm fabrikada koyulan rodaj yağından dolayı gelebilir böyle sesler bu motorda normal 500 km de bizim koyacağımız yağdan sonra...