Arama sonuçlarınız

  1. M

    Pulsar Ns200 Rodajda Ses Problemi

    Arkadaşlar merhaba, 1 hafta önce sıfır Pulsar ns200 aldım, henüz 300 km’deyim. Motoru çalıştırınca subap ayarı bozulmuş gibi egzantirik zinciri sesi geliyor, servise götürdüm fabrikada koyulan rodaj yağından dolayı gelebilir böyle sesler bu motorda normal 500 km de bizim koyacağımız yağdan sonra...
Üst