Arama sonuçlarınız

  1. D

    ESKİ MODEL MOTOSİKLET NEDEN ÇOK YAKAR ??

    Sayın büyüklerim eski model ufak çaplı bir motosiklet sahibiyim ama motorum çok yakıyor yağ yakması da mevcut zaten. Ben nelere sikkat edipte yakıt sarfiyatımı düşürebilirim. Siz deneyimli ve bilgili forum kullanıcılarından yardım talep ediyorum

Yeni mesajlar

Üst