Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim 50cc motorumla ilgili birkaç soru sormak istiyorum.
1-Motorumda daha önce çalışmama durumu olmuştu tamirciye hemen götüremediğim için ben yokken mahalleden bi tanıdık abi bujisini söküp takmış, neyse sonra ertesi gün ben tamirciye götürdüğüm o...