Merhaba abiler kardeşler vfr 800 aldım 2006 model ancak tamirciye gösterdiğimde egzantrikten ses geliyor bu kronik dedi birde debriyaj göbekmi yapışmış balatamı bitiyor ona bakılması lazım dedi bende ona güvendim aldım ama aracım çiğ yakıyor bu araç zaten fazla yakıyor birde çiğ yakınca 100 tl...