Herkese merhaba bende RAMZEY QM250 motor var.
Elektrik tesisatı yandı ve 0'dan tesisat çektik motosikletin her şeyi çalışıyor
Ama motosiklet gaz yemiyor ve cok patlama oluyor
aynı şekilde gaz verirken marşa basılı tutunca canavar gibi çalışıyor eskisi gibi oluyor.
bujileri yeni değiştirdim...