Merhabalar. Öncelikle herkese iyi forumlar.
Şuan 27 yaşındayım ve Ninja 250R kullanıyorum. Yaz-kış,yağmur-çamur demeden motosiklet kullanıyorum. Şuan kafamda bir şeyler şekillendi ve bunu sizinle paylaşıp değerli yorum ve tecrübelerinizi almak istiyorum.
Konu şu. Şuan kullandığım motorumla 2...