herkese merhaba. okulların açılmasıyla başta öğrenci ve öğretmen arkadaşlarıma güzel bir dönem olmasını dilerim. Çalışan arkadaşlara da bol kazançlar dilerim inşAllah. Öncelikle ben üniversite öğrencisiyim, istabulda. A2 ehliyetimi ve ekipmanlarımı aldım. ikiside hazır. Ancak asıl olay olan...