Öncelikle herkese iyi forumlar.Yaşım 20.Küçüklükten beridir motor merakım hep oldu, yakın çevremdeki abilerim sayesinde:)) 18 de a2mi aldım ama motorsiklet alamadım.Üniye gideceğimden ötürü.Şimdi maks 7000 lira bütçem var.Cross,Enduro, Chopper öncelikli olmak üzere hem kullanmış memnun kalmış...