Herkese merhabalar ben 17.5 yaşındayım ehliyetimi daha almadım a1 alma işine de hiç girmedim a2 bekliyorum . Daha önce 1 2 konu açmıştım forumda scooter ile ilgili ama scootera karşı olan ilgim 0'a indi sebebi ise vitesli motoru tamamen ögrenebilmem honda Cbf ve Pulsar 200 ile motosikleti...