cf moto 150 almak istiyorum ama herkez birşeyler diyor çin malı motor satamazsın diyorlar (ben alıyorsam başkalarıda almak isteyebilir)selesi rahat değil diyorlar parçası pahalı diyorlar (lastik 500 tl diyorlarmış serviste)bu ve benzeri bütün yorumlar beni tedirgin ediyor ne yapayım alan...