Arkadaşlar, yeni aldım motorumu, dolayısıyla yeni tecrübe ediyorum bu durumu, belki çoğunuz çoktandır yaşıyordunuz, belki konu açtınız, görmedim.
Vakti olan arkadaşlar alttaki metini e devletten hazine müsteşarlığı diye aratıp çıkan sayfada şikayetini gönderirlerse elimizden geleni yapmış...