23.08.2016 gece saat 00:45 sularında yaşadığım bir olay yüzünden yazma gereği duyuyorum bu yazıyı
Gece arkadaşımla paten sürüyorduk biz caddedeydik ara sokaktan bir anda bir taksi caddeye fırladı ne fren ne sağa sola dönmek hiçbirşey yoktu kısacası birde üstüne üstelik "Ne yapıyosun dayı sen"...