Merhaba arkadaşlar. Cb500f kullanıcısıyım. Lastikleri değiştirmem gerekiyor. Yollarımızın durumu ortada. Şehir içi ve dışı kullanım için özellikle virajlarda daha güvende hissedeceğim lastik seçmem gerekli. Şu anki lastikler fabrika çıkış lastikleri ve dunlop marka. Pirelli çok pahalı ve kısa...