Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba Motosiklet.net ailesi öncelikle herkese iyi geceler
Honda cbr 125r bi motora sahibim 2012 model motorum alalı 1000 km olmamıştır 1 ay oldu motorumu zorlamadan bagırtmadan yani tabiri caizse cırmadan kullanıyordum ilk motorum degil bundan önce 4 tane motorum oldu bu 2 3 gündür motor...
Sa herkese öncelikle iyi aksamlar şu egzozu almayı düşünüyorum sizce her hangi bir uyumluluk problemi çıkar mı eger çıkarsa bile internetten alabilecegim bir egzoz önerirmisiniz
Motorum ise Mondial Z ONE S 180...