Arama sonuçlarınız

  1. U

    restoran moto kurye hk. öneri

    herkese merhaba 30 yaşındayım 1 çocuk babasıyım ,istanbul Bostancı'da oturuyorum, şuan özel bir firmada şirket şoförü olarak çalışıyorum ,çocugumun sağlıkla ilgili problemlerden dolayı geliri daha iyi olduğu için restoranlarda motor kurye işi yapmayı düşünüyorum ,yıllardır motor kullanıyorum...
  2. U

    selam

    Merhaba İstanbul bostancı da yaşıyorum 30 yaşında 1 çocuk babasıyım geçte olsa iki teker tutkunu olarak aranıza katıldım . eminim çok daha tecrübeli sizlerden kendime bir şeyler katabilirim . iyi forumlar. ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30...

Yeni mesajlar

Üst