herkese merhaba 30 yaşındayım 1 çocuk babasıyım ,istanbul Bostancı'da oturuyorum, şuan özel bir firmada şirket şoförü olarak çalışıyorum ,çocugumun sağlıkla ilgili problemlerden dolayı geliri daha iyi olduğu için restoranlarda motor kurye işi yapmayı düşünüyorum ,yıllardır motor kullanıyorum...