Arama sonuçlarınız

  1. İ

    Motosiklete Başlangıç

    Merhabalar bir süredir uye olmadan takip ediyordum, uyelik acip buyuklerimin fikirlerini almak istedim. Motosikletim ve a2 ehliyetim yok. Sadece birkac kez kucuk motor surmuslugum var. Yaşim 20. İnsallah 9-10ay sonra parami tamamlayip 2.el bir motor alacagim. Cok içli disli olmama rağmen...

Yeni mesajlar

Üst