Merhaba ,
Motorum 2007 model R6. Dünden beri motorda bir düzensiz çalışma söz konusu , bu düzensizlik 3000 devire kadar kendini belli ediyor. 3000 devirden sonra problem yok. Özellikle kalkışlarda motor elektrik kesiyor gibi çalışması stabil değil. Hiç bir sorun yokken açığa çıktı ve problemden...