Arama sonuçlarınız

  1. B

    ne alacağım ne yapacağımı bilemiyorum :(

    merhabalar, aranızda olmak çok güzel, inşallah yakın zamanda cesaretimi toplayabilirsem motosikletimle de aranızda olmak isterim, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve birkaç senedir de sadece boş alanlarda cbf 150 ve cb 125 kullandım, trafik tecrübem hiç yok, fakat gönlümde yatan Ninja 250 sl, herkes...

Yeni mesajlar

Üst