Merhaba,
Ben de 30 yaşında bu işe yavaş ama sağlam adımlarla başlayan yeni üyeyim :)
Bir kaç senedir motosiklet nasıl güvenle kullanılabilir diye araştırma ve bilgilenme döneminden sonra, bu yaz hem ankara ulusanda temel sürüş eğitimlerimi aldım, hem ehliyetimi aldım, hem de motorumun...