Herkese merhaba,
İsmim Hakan, makina mühendisiyim. 2009 yılında A2 ehliyetimi almama rağmen henüz yeni bir motosiklet sahibiyim. Geçtiğimiz iki ay boyunca Honda güvenli sürüş 1 ve daha sonrasında güvenli sürüş2 eğitimlerine katıldım. Bundan sonrasını trafikte kullanarak geliştireceğimi...