Merhaba arkadaşlar, ben izmirden üniversite öğrencisi 19 yaşında bir kardeşiniz.
3 yıldır motosiklet.net i takipteyim üye olmak bugüne nasipmiş.
1 hafta önce aldım ilk motosikletimi :) Motoran Fabio 150cc bir makine :cherry:
Artık bende sizinleyim :):)
Bu arada plaka için sigortaya gittiğimde...