Arama sonuçlarınız

  1. V

    Merhaba,

    1990 Yılından beri motor sürüyorum, emekliyim, İzmir de yaşıyorum, son 2 yıldan beri Xcity kullanmaktayım. Emeklilikle birlikte vitesli motorları bıraktım, rahatı ve ekonomiyi yani otomatik vitesi seçtim, önceki Xevo'ydu, şimdiki de Xcity. Otomatik vitesli scooterdan çok memnunum. Hepinize iyi...

Yeni mesajlar

Üst