1990 Yılından beri motor sürüyorum, emekliyim, İzmir de yaşıyorum,
son 2 yıldan beri Xcity kullanmaktayım.
Emeklilikle birlikte vitesli motorları bıraktım, rahatı ve ekonomiyi yani otomatik vitesi seçtim, önceki Xevo'ydu, şimdiki de Xcity. Otomatik vitesli scooterdan çok memnunum.
Hepinize iyi...