Arkadaşlar 2 ay önce sj4000 kask kamerası aldım.Bugüne kadar gayet memnundum kameradan.Kullananlara bir sorum olacak.Kamerayı açtıgım zaman görüntü donuyor ve çizgi çizgi oluyor sebebi ne olabilir acaba 16 gb hafıza kartı var onumu desteklemiyor yoksa bataryadamı sorun var sebebi nedir acaba??