Merhaba ve iyi akşamlar arkadaşlar.:) Aranıza yeni katılacağım nasipse yarından sonra 2012 yzf r 125 (Beyaz) alıyorum. Motor sürme tecrübem var ama ne kask ne mont ne marka hiçbirşey bilmem. Sizden ricam sıkılmış olsanız da bu sorulardan beni biraz aydınlatır mısınız ? Çok dandik olmasın dicem...