Öncelikle SelamınAleyküm abilerim, akranlarım varsada ablalarım :)
Motorsiklet sevdam 6.sınıfta başladı ilk motoru kullanmaya 6.sınıfta Kanuni Seyhan 150 ile başladım köyde çalışıyordum tarlalara git gel falan. İyice tecrübeli oldum motorsikletleri gerçekten çok seviyorum ma henüz kendi motoruma...