Arkadaşlar öncelikle merhaba Ben 36 yaşında İzmir'de tıp doktoru olarak çalışmaktayım. Boyum 1.72 cm , kilom 78 kg. Güzelyalı dan , Alsancak taki işime gitmek için (şehir içi git gel 20 km), ilk defa motora başlayacağımı göz önüne alıp bir tavsiye vermenizi bekliyorum. A2 sınıfı ehliyetimi yeni...