Arkadaslar sizce hangisini alaim koyde yasiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
Arkadaslarimin cogunda snappy var ve cogu da tamirciden cikamadi kimisinin orta govdesi oynadi kiminin deposu delindi benimde boyle olur diye...