Merhaba arkadaşlar yeniyim burada ve motor kullanmada,
motorumdaki sıkıntıdan bahsedeyim, yeni aldım 2. sahibiyim. 6700 km de, 6500 bakımını yeni yaptırdım. bakımdan öncede vites geçişinde ses geliyordu debriyajı bırakırken "tırrrıt" diye, rahatsız ediyordu ama bakımı bekledim. Bakımdan sonra...