Arkadaşlar merhaba
Motorum servisten çıktı piston değişti bir iki parça daha değişti. Özetle yeniden toplandı. Sizin kadar bilgili değilim kusura bakmayın.
Marşa bastığımda beyaz duman çıkıyor ilk kalkışta resmen köfteci gibi geziyorum ortada... Usta bir süre devam edeceğini söyledi. Dün baktık...